Torna a la pàgina d'inici
 
 
 
  Notícies AFB
inici AFB - Notícies
     
  Recomanem llibre: Branding Pharmacies, guia de disseny de farmàcies  
 
  • Empresarials: FEFAC | AFB | AFET | AFELL | AGFE
  • Categories: Llibres recomanats
  • Etiquetes:
  • Data de publicació: 08/02/2016 16:50:38
 
 

Carlos Aires, fundador de Marketing-Jazz, empresa especialitzada en la creació d’espais comercials a la farmàcia, va publicar el passat mes de novembre ‘Branding Pharmacies’, una guia que analitza de forma integral els diferents aspectes del disseny d’una farmàcia.

A través de 168 pàgines i 89 fotografies de les farmàcies en les que ha treballat l’autor, es dirigeix a titulars que vulguin reformar i innovar la seva farmàcia, entesa com a espai de salut amb marca pròpia, és a dir, un estil i manera de fer particulars.

Amb una filosofia segons la qual el disseny de l’espai ha de transmetre l’estratègia empresarial i comercial de la farmàcia, aquesta obra ofereix una introducció al Marketing visual i dóna les claus per atreure el client a través de la imatge de la façana, el rètol, l’aparador, l’entrada, la zona de vendes, l’àrea d’atenció a l’usuari, la caixa, etc.

La guia repassa els diferents elements dels que disposa la farmàcia per transmetre el missatge als clients: les categories, la distribució de l’espai, el mobiliari, la llum i el color, el material de suport, el punt de venda i la tecnologia al servei de l’usuari.

L’obra també analitza els diferents aspectes de tres farmàcies reformades per Marketing-Jazz, que han estat guanyadores durant els anys 2012, 2013 i 2014 dels premis que concedeix el Retail Design Institute.

Títol: Branding Pharmacies
Autor: Carlos Aires

 

Dues farmàcies de Barcelona, treball de Marketing-Jazz, que apareixen a la guia:

Farmàcia Palau, Barcelona.

Farmàcia Sta. Maria, Barcelona.

 
 
   
   
     
     
 
Web patrocinada per:
Associació de Farmàcies de Barcelona - C/ Casanova, 84-86, Entr. 1ªC - 08011 Barcelona - Tel. 93 323 24 22 - Fax 93 454 61 77 | afb@afb.cat